Forum Heroes Center Strona Główna Heroes Center
Forum poświecone serii gier Heroes of Might and Magic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

System gildii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Heroes Center Strona Główna -> Tereny Neutralne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Didson
Admin
Admin



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotoryja

PostWysłany: Wto 14:59, 02 Maj 2006    Temat postu: System gildii

Wiec właśnie skończyłem wymyślać system gildii wiec go zaprezentuje.
Siła gildii polega na ilosci członków i ich postów.
Statystyki:
Interesuja nas 4 statystki atak obrona wyrzymałoś i szypkość.
Atak-odpowiada za ilosc zadanych obrazek(1 atak jedno obrazenie)
Obrona- odpowiada za ilosc sparowanych obrazen(1 obrona jedno sparowane obrazenie)
Wyrzymałość-Czynik odpowiadajacy za ilosc obrazen które mozna odniesc,wyzerowanie wyrzymalosci oznacza śmierć.
Szybkosc-Obowiazuje tylko u wodza gildii, który wódz ma wiekasza szybkosc wtedy jego armia zaczyna bój

Każda user w gildii ma swoje statystyki, jak je zdobyc i obliczyc, to bardzo łatwe.
Iloś postów usera bedzie odpowiadała jego postaci.
NP w zamku inferno na 1 poziomie jest chochlik który ma 2 ataku 3 obrony i 4 wyrzymałosci, kazda gildia ma swoje stworzenia na dole znajdziecie ile postów trzeba do jakiego stworzenia

1-20 postów
1 ulepszony-25 postów
2-40 postów
2 ul.-50 postów
3-80 postów
3 ul.-100postów
4- 160 postów
4 ul.-200 postów
5-320 postów
5 ul.- 400 postów
6-640 postów
6 ul.-800 postów
7-1280 postów
7 ul.-1500 postów

Statystyki potworów znajdziecie pod tym linkiem [link widoczny dla zalogowanych](dajecie heroes 3 i jednostki)

Wojna
Wiec dam tu zasady wojen:
Trzeba powiadomic administratora o godzinie walki
Od jednej wojny do druhiej musi minąć co najmniej tydzień(chodzi o wojny miedzy tymi samymi zamkami)
Który wódz ma wieksza szykosc ten zaczyna atak
Wojna jest na tóry czyli najpierw pierwszy odział atakuje później drógi
Wygrany bitwe wódz zabiera przegranemu jeden wybrany artefakt

Warianty wojny i ich opis
Są 3 warianty ataku
1.Atak na Zamek
2.Obrona zamku
3.Starcie Tytanów

Atak na Zamek:
Do ataku omzna wysłać max 50% gildii
Do tego ataku nie potrzeba zgody obroncy, atakujacy atakuje zamek obroncy.
Jeśli przegra sie ten atak jednostki w nim biąroce udział juz nigdy nie mogą powrucic do poprzedniej gildii, ale mogą wejsc do innych.
Wojska nie moga wrucic do gildii przez 24 godziny od rozpaczecia ataku.

Obrona zamku:
Normalne setkniecie armi tylko ze obronca wykorzystuje 100% gildii a atakujący tyle co w wariancie Atak na Zamek

Starcie Tytanów:
Na ten pojedynek musi sie zgodzic 2 władców
W tym pojedynku moze brac udział 20% gildii


Statystyki w walce
W walce statystyki członków sie sumują
Ta armia zaczyna której wódz ma wieksza szykosc
Statystyki wodza sa dodawane do kazdej jednostki(liedy jest 10 chclikow w gildii a wódz ma 1 atak 1 obrone i 1 wyrzymałośc to statystyki kazdej jednostki podnasza sie o tylke ile ma wódz)

Jak wódz zdobywa statystyki
Kiedy gildia wygrywa jakis konkurs nagrodami sa artefakty które zdobywa wódz.

No już wszystko, jeśli cos mi sie przypomni lub stworzy mi sie wgłoewie pomysł to go dodam, a narazie ocencie jaki jest system czy fajny czy głupi, czekam na wypowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Didson dnia Czw 18:48, 04 Maj 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bilbo
Kamieny Golem
Kamieny Golem



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:11, 02 Maj 2006    Temat postu:

Ogolnie to mi te cale forum i ten caly pomysl sie podoba!! Didson nie spodziewalem sie tego po tobie!! Jednak cos potrafisza nie tylko gadac!! wiec forum jest bardzo fajne jak juz mowilem pomysl tez jest super i jego wykonanie tak samo!! mam nadzieje ze to sie rozwinie bo zapowiada sie bardzo fajnie!! Oby wiecej taki pomyslow Didson!! Wiec jak narazie jestsuper!! pozdro 4all

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Heroes Center Strona Główna -> Tereny Neutralne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin