Didson
Admin
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: Wto 14:59, 02 Maj 2006 Temat postu: System gildii |
|
|
Wiec właśnie skończyłem wymyślać system gildii wiec go zaprezentuje.
Siła gildii polega na ilosci członków i ich postów.
Statystyki:
Interesuja nas 4 statystki atak obrona wyrzymałoś i szypkość.
Atak-odpowiada za ilosc zadanych obrazek(1 atak jedno obrazenie)
Obrona- odpowiada za ilosc sparowanych obrazen(1 obrona jedno sparowane obrazenie)
Wyrzymałość-Czynik odpowiadajacy za ilosc obrazen które mozna odniesc,wyzerowanie wyrzymalosci oznacza śmierć.
Szybkosc-Obowiazuje tylko u wodza gildii, który wódz ma wiekasza szybkosc wtedy jego armia zaczyna bój
Każda user w gildii ma swoje statystyki, jak je zdobyc i obliczyc, to bardzo łatwe.
Iloś postów usera bedzie odpowiadała jego postaci.
NP w zamku inferno na 1 poziomie jest chochlik który ma 2 ataku 3 obrony i 4 wyrzymałosci, kazda gildia ma swoje stworzenia na dole znajdziecie ile postów trzeba do jakiego stworzenia
1-20 postów
1 ulepszony-25 postów
2-40 postów
2 ul.-50 postów
3-80 postów
3 ul.-100postów
4- 160 postów
4 ul.-200 postów
5-320 postów
5 ul.- 400 postów
6-640 postów
6 ul.-800 postów
7-1280 postów
7 ul.-1500 postów
Statystyki potworów znajdziecie pod tym linkiem [link widoczny dla zalogowanych](dajecie heroes 3 i jednostki)
Wojna
Wiec dam tu zasady wojen:
Trzeba powiadomic administratora o godzinie walki
Od jednej wojny do druhiej musi minąć co najmniej tydzień(chodzi o wojny miedzy tymi samymi zamkami)
Który wódz ma wieksza szykosc ten zaczyna atak
Wojna jest na tóry czyli najpierw pierwszy odział atakuje później drógi
Wygrany bitwe wódz zabiera przegranemu jeden wybrany artefakt
Warianty wojny i ich opis
Są 3 warianty ataku
1.Atak na Zamek
2.Obrona zamku
3.Starcie Tytanów
Atak na Zamek:
Do ataku omzna wysłać max 50% gildii
Do tego ataku nie potrzeba zgody obroncy, atakujacy atakuje zamek obroncy.
Jeśli przegra sie ten atak jednostki w nim biąroce udział juz nigdy nie mogą powrucic do poprzedniej gildii, ale mogą wejsc do innych.
Wojska nie moga wrucic do gildii przez 24 godziny od rozpaczecia ataku.
Obrona zamku:
Normalne setkniecie armi tylko ze obronca wykorzystuje 100% gildii a atakujący tyle co w wariancie Atak na Zamek
Starcie Tytanów:
Na ten pojedynek musi sie zgodzic 2 władców
W tym pojedynku moze brac udział 20% gildii
Statystyki w walce
W walce statystyki członków sie sumują
Ta armia zaczyna której wódz ma wieksza szykosc
Statystyki wodza sa dodawane do kazdej jednostki(liedy jest 10 chclikow w gildii a wódz ma 1 atak 1 obrone i 1 wyrzymałośc to statystyki kazdej jednostki podnasza sie o tylke ile ma wódz)
Jak wódz zdobywa statystyki
Kiedy gildia wygrywa jakis konkurs nagrodami sa artefakty które zdobywa wódz.
No już wszystko, jeśli cos mi sie przypomni lub stworzy mi sie wgłoewie pomysł to go dodam, a narazie ocencie jaki jest system czy fajny czy głupi, czekam na wypowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Didson dnia Czw 18:48, 04 Maj 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|